Bedrijfsvoering

Thema Huisvesting

Realisatie van het beleid

Huisvesting
Wat wilden we bereiken?

Hybride werken conform de wensen van onze medewerkers aan de ene kant en aan de andere kant de eisen die ons werk ons stelt. De dienstverlening blijft daarbij voorop staan.

Wat waren wij van plan hiervoor te gaan doen?
Het plan van aanpak hybride werken (op te stellen in de loop van 2021) voeren we uit in 2022. Zie ook thema Bedrijfsondersteuning.

Wat hebben wij in 2022 daadwerkelijk  gedaan?

  • In 2021 is met de organisatie een set van afspraken gemaakt over het hybride werken. De afspraken traden in werking op het moment dat er weer volledig op kantoor gewerkt kon worden. Vanaf 15 maart 2022 (einde lockdown) werd het mogelijk voor 50% op kantoor te werken. Dit betekent dat er relatief kort geëxperimenteerd kon worden met de set van afspraken. Om deze reden en gezien het feit dat er weinig knelpunten zijn gemeld is er geen nader plan van aanpak opgesteld. Het onderdeel hybride werken wordt meegenomen in de uitvoering van het medewerkeronderzoek in het voorjaar van 2023.
  • Het plaatsen van kabelgoten en het vernieuwen van de bekabeling voor de locaties Ter Aar en Nieuwveen stond in 2021 op de planning. Dit is vanwege corona uitgesteld en uitgevoerd in 2022. Dit is gecombineerd met de vervanging van de vloerbedekking in een groot gedeelte van het kantoor in Ter Aar.
Deze pagina is gebouwd op 07/13/2023 14:21:51 met de export van 07/13/2023 14:01:23